Un any més Món Sant Benet és la seu oficial del Festival Internacional de Música Clàssica de Sant Fruitós de Bages, Memorial Eduard Casajoana.
El Festival se celebra des de l’any 1995 i des dels seus inicis ha seguit una línia de creixement permanent. Es tracta també d’una proposta que cobria un buit que hi havia a nivell comarcal en el camp dels festivals musicals d’estiu. La proposta dona visibilitat a artistes de primer nivell nacionals i internacionals en el camp de la música clàssica i fa una aposta per visibilitzar, també, a artistes emergents.
La música, i més concretament la música clàssica, ha trobat a Sant Fruitós de Bages un espai de difusió de qualitat en el marc del Festival Internacional de Música Clàssica de Sant Fruitós de Bages.
Podeu trobar més informació sobre el festival, preus i horaris al següent enllaç, així com consultar el cartell aquí.