Per 8è any l’Ajuntament de Manresa organitza “un cicle de músiques amb ànima”, els Sons del Camí 2021. Concerts on retrobar i retrobar-vos, on descansar i relaxar-vos, on pensar i repensar-vos… Si us cal i així ho voleu. En uns espais ignasians, en unes agradables nits d’estiu a la fresca.

Els concerts es desenvolupen a diversos espais de la ciutat del 7 al 22 de juliol de 2022, per a més informació dels espais visiteu el següent enllaç.

Cada  setmana teniu una cita amb diferents artistes, podeu consultar la cartellera al web o bé aquí.

 

Et recomanem

Els distintius de qualitat del Bages

Punt d'informació turísticaEstrella MichelinCarta Eureopa de Turisme Sostenible (CETS)Restaurants de les 4 temporades gastronòmiques del BagesEl Rebost del BagesDO Pla de BagesGeoparc de la Catalunya CentralBiosphere

Els camins del Bages

Parc de la Sèquia3 montsCamí de Sant JaumeCamí OlibaCamí Ignasià