Fonollosa

Vesprades sota l’alzina

9, 23 i 24 de juliol de 2022

Organitza:
Comissió Vesprades de l’ACR de Fonollosa


www.vesprades.cat/

Vesprades sota l’Alzina de Fonollosa és una proposta cultural d’estiu que s’emmarca en l’entorn natural de la incomparable Alzina centenària del Mas Querol de Fonollosa (vegeu foto superior), declarada Arbre Monumental de Catalunya.

Aquest any hi ha 3 artistes diferents, podeu comprar les entrades al web i a Cal Calet de Fonollosa (en efectiu).

QUINS TIPUS D’ENTRADES HI HA?
Entrada concert
Entrada concert + sarró (per sopar a l’Espai gastronòmic l’Era)

DESCOMPTE PER INFANTS
Els infants tenen descompte a tots els concerts, per obtenir-lo un cop accedeixis a la compra d’entrades, tant si compres entrada sola com si compres entrada + tiquet sarró, hi ha l’opció de clicar a descompte infantil.

Trobareu tota la informació al següent enllaç. 

Et recomanem

Els distintius de qualitat del Bages

Punt d'informació turísticaEstrella MichelinCarta Eureopa de Turisme Sostenible (CETS)Restaurants de les 4 temporades gastronòmiques del BagesEl Rebost del BagesDO Pla de BagesGeoparc de la Catalunya CentralBiosphere

Els camins del Bages

Parc de la Sèquia3 montsCamí de Sant JaumeCamí OlibaCamí Ignasià