Cada primer dissabte de mes Sallent té des de l’octubre del 2016 un mercat dedicat als productes ecològics i també de proximitat ubicat a la plaça de la Pau. El nom del mercat és Som Terra i hi són presents una quinzena de parades que abasten des de verdures fins a pa, passant per productors de formatges, carn i ous, melmelades, cerveses, cosmètica, oli, vi i mel.

La iniciativa la impulsa la cooperativa de consum La Brolla, integrada dins l’Ateneu Popular Rocaus. Puntualment el mercat es complementa amb tot un seguit d’activitats en relació a la Sobirania Alimentària.

Et recomanem

Distintius de qualitat al Bages

Geoparc de la Catalunya CentralUNESCOBiospherePunt d'informació turísticaCarta Eureopa de Turisme Sostenible (CETS)El Rebost del BagesRestaurants gastronòmicsEstrella MichelinDO Pla de Bages

Ves al contingut